Dr. Stone Wiki
Advertisement

Tom STONE WORLD miał swoją japońską premierę 4 lipca 2017 roku, a polską 15 listopada 2019 roku. Jest to pierwszy tom mangi Dr. Stone.

Opis[]

Z nieznanego powodu cała ludzkość zmienia się w kamienne figury. Mijają tysiące lat. Pewnego dnia nasz bohater Taiju Oki, oraz jego kumpel, Senku, wykruszają się ze skorup i z przerażeniem odkrywają, że muszą stworzyć całą cywilizację od nowa!

IMAGINE WAKING TO A WORLD WHERE EVERY LAST HUMAN HAS BEEN MYSTERIOUSLY TURNED TO STONE...
One fateful day, all of humanity was petrified by a blinding flash of light. After several millennia, high schooler Taiju awakens and finds himself lost in a world of statues. However, he’s not alone! His science-loving friend Senku’s been up and running for a few months and he's got a grand plan in mind—to kickstart civilization with the power of science!

Rozdziały[]

Komentarze autorów[]

Riichiro Inagaki
Inagaki v1gray

Kogo widzisz, gdy myślisz o naukowcu? Nieco szalonego introwertyka w okularach?
Podejrzewam jednak że wśród naukowców można znaleźć zarówno ekstrawertyków, jak i mięśniaków.
Nasz główny bohater, Senku, też się nieco różni od stereotypowego naukowca. To prawdziwy entuzjasta. Mam nadzieję, że będziecie wspierać Senku i jego przyjaciół w nadchodzących przygodach!

What do you imagine when you think about scientists? Glasses, introverts, maybe a little mad?
But in truth there can be scientists who are charmers and those who can be muscly too.
Our protagonist, Senku, is also be a bit different frm the scientists we're used to imagining. He's one hot-blooded guy!
Get ready to cheer for him and his friends as they face this unprecedented challenge head-on!!

Boichi
Boichi v1gray

Ach, jakże się cieszę, tak strasznie cieszę. Ta manga daje mi tyle radości!
W historii tej znajdziecie dziką naturę, postapo, młodego naukowca i widoczki niczym z pierwotnego świata.
Postaci są odważne i pełne zapału, by postawić się nieprzyjaznemu środowisku. Uwielbiam takie rzeczy! Rysowanie tej mangi sprawia mi mnóstwo frajdy!

Ah, so happy... Ahh, so very happy... This book makes me so happy!
This story's got everything! Life in the great outdoors, a postapocalyptic setting, a scientist boy, primeval visuals and characters with the courage and conviction not to yield to an unfamiliar world. I seriously love it all, and drawing it is super fun!

Galeria[]

Dodatkowe strony[]

Inne[]

Nawigacja[]

Szablon:Navboks/Tomy

Advertisement