FANDOM

Info Historia Relacje Galeria

Senku Ishigami (石神千空 Ishigami Senkū) jest głównym protagonistą Dr. Stone, liderem Królestwa Nauki i wodzem Wioski Ishigami. Był ofiarą petryfikacji, z której uwolnił się 1 kwietnia 5738 roku. Jego celem jest odbudowanie cywilizacji i uratowanie wszystkich spetryfikowanych ludzi.

Wygląd Edytuj

Senku jest młodym chłopakiem o przeciętnej budowie ciała. Ma długie, stojące blond włosy z zielonymi koncówkami, z dwoma długimi paskami grzywki na twarzy. Ma czerwone oczy. Po petryfikacji, na jego twarzy pojawiły się dwa znamiona przechodzące przez jego oczy.

Osobowość Edytuj

Senku jest prostolinijną, pewną siebie i z wysoce rozwiniętą logiką osobą, która na pierwszy rzut oka może wydawać się arogancka lecz posiada dobre intencje. Mimo to nigdy nie pozwala, by jego pewność siebie przesłaniała jego osąd, i nigdy nie lekceważy tych, którzy posiadają mniejszą wiedzę niż on. Wśród ludzi jest źródłem inspiracji i otuchy. Z powodu jego charyzmy i troskliwej natury ludzie gromadzą się wokół niego, zarówno sojusznicy, jak i zwolennicy.

Senku ma bardzo logiczny umysł, wierząc, że wszystko można wyjaśnić naukowo, nawet jeśli zajmuje ona dużo czasu, aby właściwie zrozumieć konkretną rzecz.

Często nagina zasady, ukrywa informacje i manipuluje innymi, aby uzyskać to, czego chce, ale tylko dla dobra swoich sojuszników. zachował się tak, gdy budował wynalazki i wykorzystywał ludzi do własnych celów (takich jak okulary i samochód), ale pod jego arogancją i manipulacyjną naturą kryje się prawdziwa troska.

Umiejętności Edytuj

Senku jest bardzo inteligentną osobą, potrafiącą z niczego stworzyć praktycznie wszystko. Przez pół roku zdołał zbudować domek w lesie, wzniecić ogień, wiedział, co może jeść, a co nie, przykładowo prowadził selekcję grzybów.

Wraz z Taiju stworzył serum odwracające petryfikację, czyli zarazem przywracające ludzi do życia z kwasu azotowego pozyskanego z guana nietoperzy, oraz alkoholu, wydestylowanego do ok. 96% stworzonego z czerwonego wina.

Ciekawostki Edytuj

  • W dniu petryfikacji, Senku miał 15 lat i 150 dni.

Nawigacja Edytuj

Królestwo Nauki
Generałowie Senku IshigamiUkyo SaionjiRyusui NanamiGen AsagiriChrome
Power Team Taiju OkiKohakuMagmaNikkiSoyuz
Informacja Minami HokutozaiSuika
Rzemiosło Senku IshigamiChromeKasekiYuzuriha OgawaRyusui Nanami
Inni Ruri
Wioska Ishigami
Wódz Byakuya IshigamiKokuyoSenku Ishigami
Mężczyźni KokuyoJasperGenbuMagmaMantleSoyuzHaganeArgoTetsukenKinroGinroCarboNatriKasekiTitanSaganGanenUnmoChromeNamariShoAlabaster
Kobiety KohakuRuriTurquoiseShiroganeBerylAlumiSuzuEnSuikaShovelSangoAzuraKujakuDiaRubySapphireGarnet
Przodkowie Byakuya IshigamiLillian WeinbergConnie LeeDarya NikitinaYakov NikitinShamil Volkov
Zwierzęta Chalk
Ludzie sprzed Petryfikacji
Mężczyźni Byakuya IshigamiShamil VolkovYakov NikitinSenku IshigamiTaiju OkiTsukasa ShishioGen AsagiriUkyo SaionjiHyogaYoRyusui Nanami
Kobiety Connie LeeLillian WeinbergDarya NikitinaYuzuriha OgawaMinami HokutozaiNikkiHomuraMirai Shishio
Francois