Dr. Stone Wiki
Advertisement

Rozdział KING OF THE STONE WORLD (jap. キング オブ ザ ストーン ワールド, Kingu obu za Sutōn Wārudo) miał swoją japońską premierę 18 marca 2017 roku i liczy 23 strony. To trzeci rozdział pierwszego tomu i mangi Dr. Stone.

Opis[]

Po całym roku przeprowadzania eksperymentów, Senku i Taiju w końcu doprowadzili do perfekcyjności swój eliksir puryfikacyjny. Eliksir ten jednak działa tylko w przypadku osób żywych, których statuy nie zostały w żaden sposób zniszczone.

Dwaj przyjaciele docierają do drzewa, w którym znajdował się posąg Yuzurihy, zanim jednak zajęli się jej odpetryfikowaniem, Taiju zdaje sobie sprawę, że dziewczyna jest naga i nie pozwala na jej uzdrowienie w takim stanie. Decydują więc zabrać ją do domu, tam przyodziać ją, po czym odpetryfikować.

W czasie powrotu do domu atakuje ich piątka lwów, które z całą pewnością uciekły z zoo. Prawdopodobnie nie widziały nigdy wcześniej żadnej istoty ludzkiej, przez co zachowują ostrożność w stosunku do mężczyzn. Docierają oni do wniosku, że nie są w stanie dać sobie rady z lwami, postanawiają odłożyć na później przywrócenie do życia ukochanej Taiju by móc odpetryfikować szkolnego osiłka imieniem Tsukasa Shishio, który miałby im pomóc pokonać lwy.

Shishio budzi się dokładnie w momencie ataku lwów. Pierwsi ocaleni wyjaśniają mu sytuację, po czym nowy ocalały rzuca się do ataku i pokonuje lwy.

Shishio twierdzi, że od tego momentu nic już nie zagrozi Senku i Taiju, ponieważ to on zajmie się ich obroną. Senku obawia się, że Shishio może być nieco zbyt silny.

Postacie wg kolejności pojawienia się[]

Nawigacja[]

Wątek Stone Formula
Manga 1 2 3 4
Anime 1 2
Advertisement