Dr. Stone Wiki
Advertisement

Info Historia Relacje Galeria

Byakuya Ishigami (石神百夜 Ishigami Byakuya) to przybrany ojciec Senku Ishigamiego. Podczas petryfikacji znajdował się w stacji kosmicznej ISS, dzięki czemu razem z resztą załogi przetrwał katastrofę. Jest przodkiem mieszkańców Wioski Ishigami i Wyspy Skarbów. Zmarł pod koniec sierpnia 2051 roku.

Wygląd[]

Jako mężczyzna w średnim wieku, Byakuya miał zapuszczone włosy tuż nad karkiem i krótko przystrzyżoną brodę i wąsy. A także blond włosy i brązowe oczy, jak jego syn.

Zanim zmarł ze starości podczas płukania metali, jego wygląd bardzo przypominał znacznie wyższą wersję Kasekiego , z wyjątkiem tego, że nie wyłysiał.

Osobowość[]

Byakuya był bardzo wspierającym i troskliwym ojcem, który kochał swojego (przebranego) syna - Senku. Do tego stopnia, że nawet do sprzedał swój samochodu, aby dać Senku materiały, których potrzebował, aby stać się geniuszem w nauce. Był osobą opiekuńczą, gotową ciężko pracować, aby dać Senku wspaniałą przyszłość.

Byakuya był uprzejmym, zabawnym i psotnym człowiekiem, który zawsze znajdował sposób na zabawę i zachowanie lekkości, bez względu na stawkę. Mocno wierzył w zabawę i lojalność, które są kluczowe dla przetrwania ludzkości. Był odważnym człowiekiem, który robił wszystko, co mógł, aby pomóc innym ludziom, zawsze znajdując coś wspólnego ze swoimi talentami i umiejętnościami.

Jego poczucie humoru mogło być nieco mroczne, ale niezawodnie Byakuya zawsze rozjaśniał poprzez swoje żarty okoliczności, które w innym przypadku byłyby bolesne. Jego niezłomność pozwoli mu wytrzymać utratę przyjaciół, syna i ogólnie całego świata, co niewiele osób może zrobić. To niezłomne postanowienie było czymś, co przekazał swojemu synowi, wraz z brakiem poszanowania formalności i przyzwoitości, woląc być uczciwym, szczerym, ale nigdy nie zaniedbującym innych.

Jako opiekun, którym został do końca, zostawił swojemu przybranemu synowi zakodowaną wiadomość w "Stu opowieściach", przekazaną jego potomkom w wiosce Ishigami, wiedząc, że Senku będzie w stanie odkryć płytę, która została umieszczona wewnątrz jego "grobowca". Podczas nagrywania upewnił się, że Senku i ktokolwiek z kto nim był wiedział o niesamowitych rzeczach współczesnego świata. Byakuya udzielał także lekcji dzieciom swoich przyjaciół, które przekazywały je następnie nowym pokoleniom.

Byakuya był czarujący, a jego wiara w potęgę zabawy podtrzymywała ludzkość w stosunku do każdego, kogo spotkał. Jego siła ducha sprawiła, że ​​stał się naturalnym przywódcą, inspirując ludzi, których spotkał, a tym samym inspirując się innymi. Ostatecznie Byakuya zdawało się ucieleśniać iskierkę najlepszych cech ludzkości: honoru, nadziei, współczucia, ciekawości, zdolności adaptacyjnych i odwagi.

Umiejętności[]

Ciekawostki[]

  • Imię Byakuya składa się z „byaku” (百 sto) i „ya” (夜 noc), aby stworzyć Byakuya (sto nocy), podczas gdy Ishigami składa się z „ishi” (石 kamienia) i „kami” (神 boga), aby stworzyć Ishigami (Kamienny Bóg).
  • Byakuya występuje we własnej spin-mandze zatytułowanej w angielskiej wersji  Dr. STONE reboot: Byakuya Premiera odbyła się wraz z oryginalną serią Dr.Stone ok. 28 października.
  • Byakuya pojawia się w końcowej piosence Yume no Yō , gdzie widzimy go trzymającego rękę Senku.

Galeria[]

Źródła[]

Nawigacja[]

Ludzie sprzed Petryfikacji
Mężczyźni Byakuya IshigamiShamil VolkovYakov NikitinSenku IshigamiTaiju OkiTsukasa ShishioGen AsagiriUkyo SaionjiHyogaYoRyusui Nanami
Kobiety Connie LeeLillian WeinbergDarya NikitinaYuzuriha OgawaMinami HokutozaiNikkiHomuraMirai Shishio
Francois
Załoga ISS
Mężczyźni Byakuya IshigamiShamil VolkovYakov Nikitin
Kobiety Lillian WeinbergConnie LeeDarya Nikitina
Advertisement